Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 19:19 - без-sramni hora...https://youtu.be/VF4cVKdgBV4
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 1446 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 23.11.2017 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image


ВЪРВИ И ПАК ЗАСПИ 


Върви и пак заспи.
Да, разрешено ти е.
Ти нямаш любов в сърцето си,
върви и пак заспи.
Неговата любов и тъга са само за нас,
а ти върви и пак заспи.
Аз бях изгорен от слънцето на тъгата на любовта.
Ти нямаш такъв копнеж в сърцето си.
Върви и пак заспи.
Пътят на любовта има седемдесет и две пътеки
и безброй страни. 
Твоята любов и религия е
самоза лицемерие и измама,
върви и пак заспи.
Не приемам друго освен кръв и болка, 
а ти най-добрите лакомства,
и, разбира, се след всяко пиршество
ти се иска да подремнеш.
Така, че просто
върви и пак заспи.

Разкъсах на парчета своята роба от думи
и освободих се от желанието да говоря.
Ти, който не си гол все още,
върви и пак заспи.

 Джелалайдин Мавляна

Руми




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - стига СПАМ, нещастни гъди гъди, гадинки,
23.11.2017 19:56
постинга ми е в режим редакция,
извинете ме,мои любими читатели.
малко..оффлайн и аз..
на Суинг Парти в Сауна бях/ дибидюс голи ,мн яснооо..
кукуросообосоо, тва е Модата в Мойта любима Германия
изяж си..мишката от яд ,хухавелоо пусталясала..
цитирай
2. marmalady - сегаа, малко предистория...
23.11.2017 20:05
защото, верно..нормален човек, не може да ми хване
спатиите, но аз и нЕ очаквам..нормален плондер, кът въскиния пенсионер
а, защо поствам отново това..екзистенциално бисерно зърно/на Руми,
който е основоположник и най -мъдрият Суфист за всички Времена..
и защо„мойта„ роса с 3 виШи..
веднага се изсра на метеното/беше през лятото, някъде..
и ми каза, да вървя да спя с..Румито, която била заспала..шут а като мен..
имате ли още въпроси..
ваша съм..
да си барна само Мартинито с маслинката ..
цитирай
3. troina - мили колеги, а защо не пиша умни, авторски Постинги...
23.11.2017 20:44
/ работя по 4 ч,нали искам и аз Лукс,Том Форд за 210 Е
получавам пенсията на моя най-любим Съпруг
и една социал.помощ, защото съм..вдовица,тук..
живея спокойно, Благодаря на Бог,не искам повече..
само една Хасиенда 300м2 на Хаваи, и БМВ 714,отпред..
най-трудно ще е ..третото..моят любим Марк, адвоката на нашата фирма
тъй като, той е на 44, и НЕуправляем..точно колкото мен..
синовете ми си имат жени, пари, коли, отдадох им 30г,почти от най-хубавите
какво толкова му е ..тайното
на моето Житие Битие, Роскее!?

а,и,моля, не ставайте смешни,
в Германия 3 000е получава един професор, доцент,адвокат, лекар
в тази група са около приблизително 10% от пост.труд.заетите
около 25% получават м-у 2 и 2 500е,
банкови служ, системни админи,ръков. отдели,обслужваш персонсал
около 45% около Mindest Lohn 1 250e- говорим за пълна заетост 40ч на седм.
около 14 % са милионерите,повечет паразитирта в офшорни зони
естествено,има и около 4% плаваща безраб /или 2 млн, 2, 800...
това накратко, без да се впускам в анализи и статистика




цитирай
4. milady - защо без-срамни хора ? признавам набързо го топосах сноши.,но пък е гениално просто..
24.11.2017 09:51
тук има към 5-6 ма ,т.н. творци,поети и путетки,
които са..безумно безсрамни и нагли.
разбирам жестока конкуренция е,..
но,все пак,вие сте избрали Музата на изящното слово,мили хора..
как е възможно, да се държите като..в цигански катун,
бой с лакти, обиди до трето коляно,доноси,
заплахи, закани за съд, и най/откровени лъжи и манипулации..
всинца сте маскари,и Изкуството ви..такова..
и се радвате да бъдете изложени на Корицата на срама..
каква по-голяма перверзия и пропадня от това?
с най-голямо омерзение, Юлия
цитирай
5. milady - не ,не сте и без-срамни..
24.11.2017 14:31
вие сте..безсъзнателни- about 85%
като амеби...чехълчета..
и никак не желая да ви обидя..
просто,казвам каквото мисля,
а, това е,все едно съм, на Агората..гола..
споко, разбирам вашето почудване,мили хора
Julia in Neverland
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339719
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031